چه زمانی باید پنجره خانه خود را تعویض کنیم

چه زمانی باید پنجره خانه خود را تعویض کنیم

تعویض پنجره های قدیمی

هر کسی می داند که یک پنجره خوب چیزی بیش از ارائه منظره است.پنجره ها در ایجاد راحتی در خانه شما نقش حیاتی دارند و در عین حال به ارزش زیبایی آن نیز می افزایند.اگرچه پنجره های با کیفیت بالا بسیار با دوام هستند ، با این وجود به توجه و مراقبت نیاز دارند و در نهایت ممکن است پس از گذشت سال ها ، به اصلاح نیاز داشته باشند.در این مقاله به چند مورد اشاره می کنیم که نشان دهنده ی این است که پنجره های شما باید بروزرسانی و یا تعویض شوند.

ظاهر آنها

اگر در فکر این هستید که چه زمانی باید پنجره خود را بهبود ببخشید ، باید آنها را بازرسی کنید.با گذشت زمان ، در پنجره های تک لعاب علائمی ظاهر می شود که نشان میدهد آنها باید بروزرسانی شوند ، از جمله این علائم میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

قاب های پوسیده – این علائم اغلب به آسیب طولانی مدت آب اشاره دارد.

مشکل باز و بسته شدن – اگرچه گاهی اوقات فقط به تعمیرات جزئی نیاز است ، اما در پنجره های قدیمی تر این مشکل فقط با تعویض پنجره حل می شود.

خراش ها – این مشکلات باعث می شود ظاهر پنجره و به طور کلی اتاق از بین برود.

شکاف ها – شکاف های اطراف ، می تواند باعث ورود آب به داخل شود.

تغییر دما

طبق نظرات کارشناسان ساختمان ، 21 تا 31 درصد گرما در یک ساختمان از طریق پنجره های عایق بندی نشده به هدر می رود.اگر متوجه شده اید که خانه شما احساس سرما بیش از حد معمول دارد ، مسلماً پنجره ها مقصر هستند.

تعویض پنجره قدیمی

یکی از شاخص هایی که نشان می دهد خانه شما از عایق بندی ضعیف پنجره رنج می برد ، این است که شما افزایش غیرقابل توجیهی در قبض های انرژی خود مشاهده می کنید.اگر پنجره های شما در زمستان هوای گرم را آزاد می کنند (یا در تابستان هوای خنک را بیرون می آورند) سیستم های گرمایشی و سرمایشی شما برای حفظ دمای مطلوب نیاز به کار اضافی دارد.اگرچه تعویض پنجره ها کاری ناخوشایند به نظر می رسد ، اما وقتی می دانید در آینده می توانید پس انداز کنید ، ارزش آن را دارد.

بنابراین ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

یک راه حل عالی برای جلوگیری از هدر رفتن بیش از حد گرما ، انتخاب درب و پنجره دوجداره اصفهان است.پنجره های دو جداره می توانند ، با گیر انداختن هوا بین دو صفحه شیشه ای ، به میزان قابل توجهی بهره وری انرژی خانه شما را بهبود بخشند و این باعث کاهش هزینه های گرمایشی شما می شود.

شیشه های دوجداره مزایای بسیاری برای صاحبان خانه هایی که می خواهند پنجره های خود را تعویض کنند ، دارند.شیشه های دو جداره می توانند به راحتی در قاب های موجود مقاوم سازی شوند.

عملکرد صوتی ضعیف

اگر به طور منظم از صداهای خارجی ناراحت می شوید ، این می تواند یکی از دو مورد زیر را در رابطه با پنجره ها نشان دهد:

 شیشه تک جداره – شیشه های تک جداره در کاهش صدای خارجی تاثیر چندانی ندارند.با نصب شیشه های دو جداره می توانید تا حدودی از صداهای خارجی رهایی یابید.شیشه دو جداره می تواند اختلال صدای خارجی را تا 50٪ کاهش دهد.

شکاف – به طور کلی ، پنجره های قدیمی دارای شکاف بیشتری نسبت به پنجره های جدید هستند و این شکاف ها می توانند عملکرد صوتی ضعیفی داشته باشند.

نصب شیشه دو جداره می تواند به میزان قابل توجهی در کاهش میزان صدای خارجی که در خانه می شنوید کمک کند.فضای مهر و موم شده بین شیشه های دو جداره به عنوان یک مانع مهم برای جذب امواج صوتی عمل می کند.

تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب

کمرنگ شدن مبلمان

اشعه ماوراء بنفش می تواند به خانه شما آسیب برساند.اگر متوجه شده اید ، مبلمان ، فرش ها یا حتی کف پوش های چوبی شما بخاطر نور خورشید کمرنگ شده اند ، این احتمال وجود دارد که در پنجره های خود به شیشه جدیدی نیاز داشته باشید.شیشه دو جداره در مسدود کردن این اشعه های مضر بسیار بهتر از پنجره های تک جداره سنتی است ، زیرا مقدار گرما و نور مرئی را که از پنجره تابش می کند ، کاهش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهبود و بروزرسانی پنجره ها ، یا اینکه چگونه شیشه دوجداره می تواند راحتی خانه شما را بهبود بخشد ، امروز با یکی از سازندگان باتجربه ما در شرکت پرشین پنجره در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *