شیشه لاکوبل رنگی

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه لاکوبل شیشه ای است که در بین سازندگان برای تزئین خانه محبوب است. رنگ های روغنی به شما اجازه می دهند کمد لباس های شگفت انگیزی ایجاد کنید. از سمت جلو ، شیشه  لاکوبل مانند یک سطح براق رنگی به نظر می رسد ، و از طرف مقابل به عنوان یک پوشش یکنواخت مات به نظر می رسد. ابتدا یک آغازگر روی شیشه اعمال می شود تا چسبندگی لازم برای رنگ روی شیشه ایجاد شود و رنگی دلخواه روی آغازگر قرار می گیرد که برای رنگ آمیزی شیشه در نظر گرفته شده است. شیشه لاکوبل شیشه ای شناور است که یک طرف دارای رنگ و دیگری با استفاده از فناوری ماتینگ شیمیایی مات می شود. یعنی شیشه ماتلاک ترکیبی از شیشه ماتلوکس و لاکوبل است. اما برخلاف شیشه های رنگی و براق شیشه لاکوبل شیشه ای رنگی اما مات است.

شیشه لاکوبل رنگی

تصور یک فضای داخلی مدرن و بدون آینه و شیشه، درب و پنجره دوجداره اصفهان، ویستابست اصفهان دشوار است. برای ایجاد احساس آرامش و روشن کردن فضای کار به دلایل ایمنی ، شیشه ها و آینه ها با یک فیلم محافظ مخصوص در سمت عقب پوشانده شده اند، که از پراکنده شدن قطعات در صورت آسیب دیدن آینه جلوگیری می کند. این امر به ویژه در مورد خانواده های دارای فرزند بیشتر صدق می کند. به منظور تزئین نمای مبلمان مختلف ، کمد و غیره ، از مواد کاملاً متفاوتی استفاده می شود. امروزه لاکوبل بسیار محبوب است. لاکوبل مات است ، دارای براقیت است. انتخاب بسیار گسترده برای این ماده وجود دارد ، بنابراین همه دقیقاً رنگی را انتخاب می کنند که مطلوب و هماهنگ با محیط باشد. لاکوبل را می توان به صورت مستقل و همراه با آینه ، نئوپان و..  استفاده کرد. فناوری تولید و مواد استفاده شده ایمنی زیست محیطی لاکوبل و همچنین ایمنی مکانیکی آن را تضمین می کند (پوشش با فیلم محافظ مخصوص از پراکندگی قطعات شیشه در صورت شکستن جلوگیری می کند). شیشه لاکوبل به طور گسترده ای در طراحی استفاده می شود و می توانید طرح را به سلیقه و رنگ خود تغییر دهید.

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه لاکوبل از شیشه شناور شفاف ساخته شده و در پشت آن یک لاک با کیفیت بالا در یک لایه مسطح قرار می گیرد و به آن مات می شود. در طول تولید ، سطح شیشه برای چسبندگی مطلق به لاک به خوبی پردازش شده است. سایه های ظریف آرام یا رنگ های غنی از پوشش های Lacobel در طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها امکان جلوه های بصری نرم و سایه و عمق نور را فراهم می کنند. شیشه های رنگی لاکوبل از تمام مزایا و ویژگی هایی که شیشه های ساده و دوجداره وجود دارد برخوردار هستند. پوشش لاکی سطح فوق العاده زیبایی را ایجاد می کند. شیشه را از لکه ها و خراش ها محافظت می کند و تمیز کردن آن را آسان تر می کند. شیشه و لاکی که برای پوشش استفاده می شود تمام استانداردهای زیست محیطی را برآورده می کند و حاوی مواد مضر نیست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *