بهترین پنجره برای خانه شما کدام است

بهترین پنجره برای خانه شما کدام است

هنگام ساخت خانه خود ، پنجره ها اولین چیزی نیستند که به آن فکر می کنید ، اما انتخاب آنها یکی از مهمترین تصمیماتی است که می گیرید.پنجره های شما بر همه چیز از گرمایش و سرمایش گرفته تا تهویه ، کنترل رطوبت و نور تأثیر خواهند گذاشت.چگونه پنجره را انتخاب می کنید؟ بهترین پنجره برای خانه شما کدام است؟در این مقاله ما در این مورد بحث خواهیم کرد.

مواد قاب پنجره

سه ماده قاب پنجره رایج وجود دارد: آلومینیوم ، پی وی سی و چوب. انتخاب فریم شما می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد ، دوام و عملکرد کل واحد داشته باشد.به عنوان مثال ، یک قاب آلومینیومی می تواند از دست دادن گرما را تا 20٪ کاهش دهد.

قاب پنجره آلومینیوم

ماندگاری: آلومینیوم ماده مقاوم در برابر سایش است.همچنین در برابر خوردگی و آب مقاوم است و معمولاً سالها بدون تورم ، ترک خوردگی یا تاب خوردگی دوام می آورد.

عملکرد: پنجره ها و درهای آلومینیومی با استانداردهای مدرن بالا تولید می شوند.

نگهداری: به لطف ماندگاری ، آلومینیوم در طول عمر خود به نگهداری کمی نیاز دارد.

زیبایی شناسی: آلومینیوم ماده ای شیک و مدرن است که می توان آن را در رنگ ها و سبک های مختلف به پایان رساند.

پایداری: آلومینیوم 100٪ قابل بازیافت است.

پنجره آلومینیومی

اندازه ها و سبک ها

یکی از مواردی که باید هنگام انتخاب بهترین پنجره برای خانه خود در نظر بگیرید ، توجه به اندازه و سبک پنجره یو پی وی سی اصفهان است.یک پنجره بزرگتر ، نمایی بیشتر از چشم انداز ایجاد می کند ، اما ممکن است در تابستان گرمای بیشتری از خورشید وارد شود.

محل قرارگیری: درب و پنجره دو جداره اصفهان ، در صورت انتخاب نادرست ، می توانند در اثر وزش باد شدید باز یا بسته شوند ، یا مانع عملکرد سایر ویژگی های خانه شما شوند.اگر پنجره ای می خواهید که به راحتی باز شود ، اما در زمان وزش باد نیز ثابت باقی بماند ، می توانید پنجره کشویی انتخاب کنید ، زیرا احتمال کمتری برای برخورد دارد.ویندوزهایی که امکان باز شدن ندارند ، هیچ مزایای تهویه ندارند ، اما در یک روز طوفانی باز یا بسته نمی شوند.

تهویه: شما باید بتوانید خانه خود را تهویه کنید تا رطوبت داخلی هوا را کاهش دهید.در واقع ، طبق مطالعات انجام شده ، باز کردن یک پنجره به اندازه 300 میلی متر و فقط برای 10-15 دقیقه ، می تواند رطوبت هوا را در آن فضا تا 14 درصد کاهش دهد.پس هنگام انتخاب پنجره این مورد را در نظر بگیرید.

شیشه دو جداره

احتمالاً می دانید که شیشه دوجداره بهتر از شیشه منفرد تلقی می شود ، اما آیا این بدان معنی است که شیشه سه جداره از دو برابر بهتر است؟ قطعا نه.شیشه های دو و سه جداره در واقع عایق های بهتری نسبت به شیشه های منفرد هستند ، این درست است ، اما به یاد داشته باشید هر تصمیمی که می گیرید باید برای شما مناسب باشد.

درب و پنجره دو جداره اصفهان

شیشه های دو و سه گانه چگونه کار می کنند

وقتی گرما سعی می کند از پنجره عبور کند ، به کیسه هوا بین شیشه ها برخورد می کند و به دام می افتد.این هوای محبوس شده یک مانع حرارتی در برابر اتلاف بیشتر گرما ایجاد می کند.

پنجره همیشه باید متناسب با یک خاصیت خاص انتخاب شود.در بعضی موارد ، به عنوان مثال در مناطقی که قرار گرفتن در معرض آفتاب یک عامل منظم و مهم است ، شیشه سه جداره ممکن است خانه شما را بیش از حد عایق کند.اگر گرما وارد شود و نتواند دوباره خارج شود ، اتاق گرم می شود.

باز هم ، اینجاست که توصیه می کنیم با یک متخصص صحبت کنید.

گاز آرگون: دیواره دو و سه جداره را می توان به جای هوای معمولی با گاز آرگون پر کرد.آرگون چگال تر از هوا است ، به این معنی که هوا زمان سخت تری از آن عبور می کند.این می تواند راندمان حرارتی واحد را بهبود بخشد.نکته مهم این است که آرگون بدون بو و بی رنگ است و کاملاً بی خطر است.

حالا که اصول را دانستیم ، بیایید سرانجام به سوال بزرگ خود پاسخ دهیم.

بهترین پنجره ها برای یک خانه آنهایی هستند که متناسب با آب و هوای منحصر به فرد منطقه خاص انتخاب شوند.مناطق با رطوبت بالا به تهویه زیاد نیاز دارند ، مناطق با سرمای زیاد به عملکرد حرارتی بیشتری نیاز دارند و باید گرمای خورشید منفعل را بدست آورند و مناطق با باد شدید ممکن است به پنجره های کشویی نیاز داشته باشند.

برای مشاوره در مورد مناسب بودن پنجره ها با ویژگی جدید شما ، امروز با تیم ویستا بست اصفهان تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *